Re: Identifikace soucastky v FTEU 901

ivanhw na centrum.cz ivanhw na centrum.cz
Pátek Leden 18 11:26:30 CET 2013

Ja nepsal, ze se tam neda dostat, ja psal, za ja se tam nedostanu.
Muj dalsi dotaz by nejspis byl, jak se da opravit prerusena draha na desce :).
Zezadu v krabicce je dost mista. Na vysku skoro 2 cm. Urcite jsem tam zahledl modry kvadrik.

Pokud pripojim 230V a neni zasunuta deska displaye, nedela to nic.
Cele se to chova stejne na stole i kompletne zapojene.
Dal jsem kratke video na uloz.to (2 mega).
http://www.uloz.to/xkX7NhP/fteu901-avi

Po privedeni napeti display sviti, zobrazuje E4 (nemam manual), LED blika cervene a pod tim problikava zelena.
Rohoz vypnuta.
Pak se to samo prepne (cvakne rele). Display zhasne (jen poblikava), LED blika cervene a rohoz je zapnuta.
To se cele neustale opakuje.
Normalne to pri zapnutem stavu, ale vypnute rohozi sviti zelene. LED podsviceni vypnute a zobrazuje treba cas.
Pri vyhrivani sviti display, zobrazuje  treba °C a LED je oranzova.
Pri vypnuti je displaj nepodsvicen, zobrazuje OFF a LED nesviti.
Pri manualnim zapnuti mimo program nejdrive testuje teplotu - LED blika oranzove.
Takze ted trvale blika cervena. Pod tim zrejme spravne sviti zelena (nenahriva se) a po prepnuti asi blika oranzova (test teploty), ktera je ale prekryta cervenou.
Atmel jsem nemeril, evidentne pracuje. Dokonce reaguje na manualni zapnuti stiskem tlacitka (ten "POT", ale je to cvakaci prepinac - toci se dokola).
Neni tam zadna BAT, ktera by se dala uzivatelsky vymenit.
Na webu jesm k tomu FTEU901 nic nenasel.

Diky Ivan