Re: LED pásky

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Leden 18 09:05:20 CET 2013

Právě ten T-LED je levnější než dotazovaný DX:-)
http://www.t-led.cz/led-pasek-vnitrni-sq-300smd3/

Jen nemají 10 m v kuse, ale to by mělo být jedno, spojují se snadno a stejně
se 10 m bude muset napájet min. na dvou místech.

PH

From: "Jiří Majzlík Němeček" <jirry na centrum.cz>
Tak jasně, já mám zářivky jako světelné zdroje asi nejradši, ale
potřebuju něco, co bude svítit v délce cca 20 m a dá se snadno
namontovat do podhledu zavěšeného cca 5 cm pod stropem, takže jiná volba
než LED pásek mě nenapadá.

Spíš je problém v tom, že mi z DX nechtějí přijmout platbu, resp. chtějí
poslat oskenovanou kartu nebo pas, což se mi moc nechce, takže se spíš
poohlédnu po jiném dodavateli. Obávám se ale, že cenově se k DX těžko
dostanu.