Identifikace soucastky v FTEU 901

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Čtvrtek Leden 17 11:45:22 CET 2013

Co tak zkusit tu soucastku odpajet a podivat se jestli to opravdu neni
ledka?
odpor by napovidal, navic se mi zda ze je pod soucastkou otvor.

zkuste projit napajeni, je pod tim plastem trafo?

Pavel

Dne 17.01.2013 10:36, Marek Sembol napsal:

> Mno pojistka s 470R v serii se mne osobne moc nezda.
> Marek

>>> 2Hz) a samovolne se objevuji 2-3 ruzne udaje. Rele nepravidelne
>>> cvaka. Vyfotil jsem desku a prosim o identifikaci soucastky

Links:
------
[1]
http://files.uloziste.com/fotky3/zc5a376a85da852a/198409caf6b68d90.jpg