Elektronika do auta.

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Leden 17 11:04:04 CET 2013

No a k cemu Vam bude FRAMka, kdyz se pri zapisu, vlivem spadnuti napeti,
zborti
procesor. Stejne tam musite mit detekci, ze neni napajeni a pak uz je jedno
jestli

to je FRAM nebo EEPROM, jde o to spolehlive ukoncit program a v tom Vam
FRAMka

vubec nepomuze.

Jinak jeste k tem cinskejm napajecim adapterum, ano funguji, nicmene mam asi

dva ktere mi s klidem rusi orginalni radio v octavce a navic pekne hnusne
piskaji

a ja to bohuzel slysim.......

Zdenek Aster