Kratka zivotnost nove baterie NiMH ve starem mobilu ?

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Čtvrtek Leden 17 11:14:08 CET 2013

Zdravím, mám malý dotaz.

Manželka má starý mobil Nokia 3210 a nechce jiný, protože na tento je
zvyklá.
Je ale problém s bateriemi NiMH.
Před půl rokem jsem koupil v prodejně O2 novou baterii.
Několik měsíců fungovala uspokojivě, ale doba výdrže při hovoru se
postupně zkracovala.
V současné době se 'plně nabitý' telefon vypne třeba už po 15 vteřinách
hovoru.

Popsaný připad není první, stalo se mi to i s předchozí baterií.
Mám dva mobily Nokia 3210. V tom druhém se ta baterie chová stejně,
takže hádám, že závada je opravdu v baterii.

Nejde mi o těch 200 Kč za novou baterii, ale nechápu, jak je to možné.
Má někdo podobnou zkušenost?
Můj mobil Sony Xperia X1 s baterií LiPol slouží už čtvrtým rokem s první
baterií a nejsou problémy.

Díky.

Jiří Sládek