Elektronika do auta.

Čtvrtek Leden 17 06:50:00 CET 2013

Doporucil  bych spis spinany stabilizator, je jich na trhu dost a v
kombinaci s treba SMD tlumivkou je to i elegantni. Dobre to filtruje.
Jinak jsem udelal uz ruzna udelatka a neni to s prepetim, spickama atd.
zas tak dramaticke, dioda, par ohmu v serii s napajenim a dobre C
samozrejme je na miste. Transil jsem nikdy nepouzil.
Skutecne ty Cinske adaptery nemaji v sobe krome pojistky nic a treba s
kamerou mi funguje uz rok bez havarie.