Android - uzamkuti nastaveni

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 16 22:16:42 CET 2013

Moje známá ( učitelka angličtiny) tvrdí, že to mluví dobře  a že rozumí
všemu.....
Ani čeština není úplně špatná, rodilý čech opět rozumí a o to tu hlavně jde.
A z Češtiny to do Angličtiny samozřejmě umí, a dalších cca 15 jazyků a
kombinací, vyzkoušena úspěšně i čínština.
Tady si to prohlédněte.... někdo to nahrál i s videem.
http://www.youtube.com/watch?v=v2gJ1r0Cwes
Pro někoho jako já , ještě nezasaženého angličtinou ve škole (8 let
ruštiny - 4zš, 4 sš)
je to prostě výborná věc. Ruština na tom funguje také - tady mohu
posoudit kvalitu - opět bez problému.
Je třeba se to naučit rychle ovládat a umět do toho mluvit. Určitě se to
nedá použít někde na bigbítu,
v pozadí by mělo být ticho.