Snížení otáček asynchronního motoru

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 16 21:57:51 CET 2013

Ano, je to na cca  10 papírech, něco mám ještě v hlavě, něco už
nemám.... ale  počítám s tím, že to určitě celé detailně zdokumentuju .
Jenom to bude chvíli trvat.
Abych to upřesnil, celá VF část TX a RX  je "tovární" - bývalá přeladěná
NMT jednotka. Teoreticky by to šlo také postavit ( samé "analogové věci"
, filtry, směšovače) ale proč, když je to hotové, navíc to nebyla
podmínka sázky.