Snížení otáček asynchronního motoru

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 16 21:31:22 CET 2013

Pokusím se to vysvětlit coby nezúčastněný, nicméně snad vědoucí...

Převaděč = v podstatě transceiver umístěný na výhodném místě (kopec),
přes který se uskutečňují amatérská spojení převážně na VKV na dlouhé
vzdálenosti. Prostě něco jako posilovač signálu + zrcadlo "za roh" ;-)

MHB6561 = stará dobrá CMOS RAM Tesla

PLL = i dnes fázový závěs

CW = telegrafní vysílání (v rytmu modulace přerušovaná nosná vlna)

CTCSS = selektivní tónová volba

CML = CML Microcircuits, taková lepší Tesla a  všude možně ;-)

Stačí?

---
Jirka