Snížení otáček asynchronního motoru

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 16 21:07:45 CET 2013

Já jsem teď postavil celý převaděč, není v tom jediný procesor, musel
jsem kvůli tomu použít i paralelní PLL a nejvyšší vrchol integrace je
MHB6561 kvůli CW identifikaci.
I dekodér ctcss je řešen "analogově" neboť jsem byl poučen, že CTCSS
dekodéry od CML jsou jednoúčelové mikroprocesory.
Víceméně šlo o sázku, sic mě to trvalo celý rok, ale docela jsem se
vyučil. Je to na prkně ve stylu vrabčí hnízdo ale maká to.
  Kolega mi tvrdil, že při zachování  standardních funkcionalit se bez
procesoru neobejdu. Já mu zas tvrdil, že když to s MCU neumím, že to
zvládnu  i bez nich.
Teď to ještě musí vydržet měsíc v provozu....