OT: Android a spustene sluzby

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Leden 16 15:31:04 CET 2013

On Wed, 16 Jan 2013, Ales Filip wrote:

> nesmysly tam jsou stále. Všechno ukončím, mám 130MB volných, a za chvíli už
> jsou ty nesmysly zase spuštěné, a mám 70MB volných. To jede telefon bez
> problému. Ale jak to klesne pod 60MB, tak se na tom nedá skoro nic dělat.
> Proto jsem se snažil nějak ty služby zakázat. Facebook, Talk a pod. jsem
> odinstaloval, Ale Mapy a Play třeba odinstalovat nechci, protože to občas
> používám.

Ja mam zkusenost ze ty "sr**ky" se spousti kdyz se zmeni stav spojeni.
Bud se navaze nebo kdyz se ukonci. Je to dane natvrdo, povoleni jim davate
pri instalaci a neda se to zmenit nebo omezit. Takze kdyz spustim
"Advanced task killer" tak tim pozabijim vse co necji aby bezelo trvale,
ale vydrzi to jen do okamziku nez se pripojim na wifi nebo mobilni
internet (nebo odpojim) a pak jsou zpet.

Takze mozna nejaky "zabijec" ktery se taky aktivuje po nahozeni spojeni
a pomlati je - nebo reflex - po pripojeni ho rucne spustit a pozabijet
prave spustene aplikace - dela se to jednim macknutim...