OT: Android a spustene sluzby

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Leden 16 14:50:31 CET 2013

Dobrý den,

Právě že moc nevypne. Odemknu telefon, a mám tam 33MB volných. Po cca
půl minutě, když se uráčí něco dělat se podívám do spuštěných služeb, a
je tam Facebook + Facebook něco, Talk, Mapy + Mapy něco, Gmail, Obchod
Play + Play něco, atd. Po chvilce se to zvedne na 45MB, a trochu se
zrychlí, ale tyhle nesmysly tam jsou stále. Všechno ukončím, mám 130MB
volných, a za chvíli už jsou ty nesmysly zase spuštěné, a mám 70MB
volných. To jede telefon bez problému. Ale jak to klesne pod 60MB, tak
se na tom nedá skoro nic dělat. Proto jsem se snažil nějak ty služby
zakázat. Facebook, Talk a pod. jsem odinstaloval, Ale Mapy a Play třeba
odinstalovat nechci, protože to občas používám.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora