USB na tabletech

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Leden 16 12:45:11 CET 2013

Mam a pouzivam Ainol Mars (takovy lepsi low-end) a ten ma jedno miniUSB. Da
se k nemu koupit USB OTG redukce a pres ni pripojit ledacos, zatim jsem
zkousel nekolik ruznych flashek a jeden ZTE 3G modem a vsechno jelo. Co
nejelo, byl BT dongle, tedy v dmesg videt byl, ale v systemu nejsou
drivery - kazdopadne enumerace prosla, tedy z pohledu HW i to fungovalo.

Teoreticky by melo chodit mass storage bez problemu, pry snad i PTP, ale k
otestovani s pripojenym Canonem jsem se jeste nedokopal.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 16, 2013 12:28 PM
Subject: OT: USB na tabletech

Zajimalo by mne (nemaje tableta) jak se vlastne chovaji USB porty na
techto zarizenich?

Kolega uvazuje o tomto:
http://www.ainol-novo.cz/index.php/e-shop/lcd-tablety-ainol/lcd-tablet-ainol-novo-10-hero-16-gb-dualcore-ips-displej-1280-800-hdmi-details

ale rad by chtel, aby to umelo pripojit k tomu fotak a stahnul si z nej
na tablet fotky - tedy aby to umelo pripojit zarizeni jako mass storage
- flashku, usb disk a treba ten fotak.

Kolega co ma nejakej Samsung rikal ze to ten jeho umi, ale ma tam
normalni velka USBcka 2.0. Tak jsem trochu zmaten - treba muj telefen
Samsung SG2 se take chova jako flash disk, ALE pres nejaky specialni
kabel se prej k nemu take da pripojit flash disk...

--
Radek Vicek