Android a spustene sluzby

iko iko_iko na centrum.sk
Středa Leden 16 11:32:02 CET 2013

Skuste vymazat data vasmu launcheru, v spravcovi aplikacii (asi sa vola
nejak TouchWiz). Ale budete si musiet znovu nahadzat aplikacie na
plochu, vsetky nastavenia sa mu zmazu.

Mne taky postup pomohol, zmizla mi ikona SMS z dola, ked som si upravil
aplikaciu na MMS a SMS a nahradil systemovu vlastnou. Po zmazani
nastaveni launchera sa znovu objavila.

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.