cestina a jine komoleni ASCII :)

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Leden 15 10:23:18 CET 2013

no je to titerne 5x7, ale stacily by mi mala pismena :) ta vyska 7 vychazi
ze standardniho radku 8bit ktery ma KS0108ka. 1px je na mezeru mezi radky.
zacinam se bat, ze si ho budu muset nakreslit rucne :) zkousel jsem nekolik
programku vyhrabanych ze site, ale ani jeden se dobre nepopral s tak malym
fontikem :(

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz