DVB-T na siti

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 14 14:03:42 CET 2013

Karte se da prikaz ( kodovany od providera ) ze ma posilat dekodovaci
klic treba  jen 1x za 10 sec i kdyz budou zadosti castejsi.
Dalsi moznost  je mozno filtrovat klice dle CHID kanalu - vzdy posilat
klic jen a pouze k jednomu kanalu za sebou.
To Irdeto je pomerne"odolny" system, nejde pouzit ani jine taktovani
procesoru na karte ( pretaktovani ), musi se to synchronizovat ze streamu...

Mimochodem zadnemu providerovi se sdileni nelibi, bude proti tomu vzdy
zbrojit...