Re: Ještě k PICu - uklízení proměnných při výpadku napájení

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Leden 14 08:35:21 CET 2013

Malo by to fungovat. Ale stale mi pride vhodnejsie sledovat napatie
pred 5V napatovym regulatorom - asi tak, ako ste to pisal na zaciatku.
Dal by som tam jeden komparator (na tieto ucely mam v sufliku kopu
MCP6546), ktory sleduje napatie pred diodou, za diodou velky kondik a
za kondikom 7805 (resp. LF50, nech to nezere). Namiesto komparatoru by
sa mozno dal pouzit obvod ala MC3164. Pripadne by sa dal pouzit
interny komparator v MCU, ak je dostupny.