Zkusenosti s napetovou referenci v ATMEGA8 ?

Pondělí Leden 14 07:21:13 CET 2013

Presne tak, je to na takove to mereni bez naroku (presto bude reference
asi podstatne stabilnejsi nez 7805, absolutni presnost se neresi ani v
lepsich rodinach, spis jde o teplotni a casovou stabilitu)
Jeste stoji za zminku, ze Microchip ma zajimave soucastky, co se tyce
AD/DA prevodniku, levne, slusne parametry (ted to hledat nebudu) Nakonec
jsem si oblibil i jejich OZ, zejmena MCP6001 a pod, funguji skutecne
rail to rail a nemusim resit prepeti na AD prevodniku MCU, pripojim ho
na stejne napajeni a na vstupech muze byt co chce v ramci limitu (staci
diody na +,- a seriovy odpor, diody tam jsou i interne, coz u vstupu MCU
casto nestaci a treba male prepeti a hlavne zaporne napeti par set mV
ovlivni vschny ostatni analogove vstupy...) Zvlaste pouzdro SOT23-5 je k
sezrani ;-) A stoji par Kc.