DVB-T na siti

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Neděle Leden 13 21:47:06 CET 2013

ano, tak to je
v domacnosti dejme 2-3-4 uzivatele v zakladu .. jednodussi levnejsi reseni

A pokud by to nekdo chtel na bytovy dum, dejme 8 ucastniku, tak by to muselo
byt silnejsi reseni, nebo mohutnejsi pro 16, ....

neni to nutne pro dnesni dobu, mam rozvody do kazde mistnosti, ale bylo by
to zajimave pro vyuziti tabletu a vsech pocitacu, bez nutnosti TV tuneru

Pockam, az se neco objevi.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fandaelektronik.cz  , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Foldyna
Sent: Sunday, January 13, 2013 9:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: DVB-T na siti

Dne 13.1.2013 20:53, Admin HWnews napsal(a):
> No ma to jen jeden problem - ze tech kanalu co se vysila je docela dost
> a musel byste to streamovat vsechno najednou - takze jednak prijimat
> vsechny multiplexy naraz, vsechny dekodovat a pak vsechny naraz
> streamovat do LAN na nejakych portech.
>
> To mi prijde jako dost narocne... ;-)
>
> RV

Tak předpokládám, že pan Galuszka se zřejmě nechce dívat na 8 televizorů
najednou a poslouchat 12 rádií současně :-) (nebo kolik toho v
multiplexech vlastně je)
Pro běžnou domácnost by podle mě (snad) stačilo dekódovat a vysílat on
demand 2-3 TV kanály současně.
I když mohu být zcela mimo - třeba pro naši domácnost by nebylo třeba
dekódovat a streamovat žádný TV kanál :-D

JF