OT: Nanoconcept

Karel M a8dtljb na gmail.com
Neděle Leden 13 19:45:19 CET 2013

Me by se hodilo neco podobneho do protahovacky (hoblovka s protahem),
zeshora je ozubeny valec ktery posouva prkno k nozum. Zespod je
ocelova deska po ktere deska klouze, jenomze je tam treni a desku
musim rucne stejne tlacit dovnitr. Kdyby slo potahnout tu ocelouvou
desku nejakym nizkoadheznim materialem, tak by to bylo vyrazne
usnadneni prace. Vylestit tu desku nepomuze, protoze ve vzdusne
vlhkosti brzy narezne.
Karel