Osvitovka na UV ?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Neděle Leden 13 12:24:12 CET 2013

Ja chtel nejake ciste reseni a ne kuchat zarivky :-)
Mimochodem skutecni chlapy, vezmou stafle a jsou osvecovat sem
http://i.imgur.com/0wMQv.jpg levneji a s nizsimy naklady se sviti neda :-)

Ciprian

---------- Původní zpráva ----------
Od: gatilo <gatilo na centrum.cz>
Datum: 13. 1. 2013
Předmět: Re: Osvitovka na UV ?

"13.1.2013, 12:06:50

Ta patice se vetsinou da kuchnout a zarivku nasledne upravit k obrazu
svemu. Tedy kondenzator nahradit starterem, ci naopak, nebo vyvest
vsechny 4 draty, pokud na to mate predradnim.
Schvalovacim procesem u esteticke komise takove reseni asi neprojde,
ale do chlapske dilny je to dobry. ;-)

S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Petr Labaj napsal:

> Pokud je ta 2-pin trubice urcena pro elektronicky redradnik, tak v ni uz
je vysokonapetovy
> kondenzaor. Napr. tady http://www.pavouk.org/hw/lamp/index.html je na
prvnim obrazku
> Luxar 11W oznaceny jako C3. Takze z toho predradniku zapojit jen ty 2
"vnejsi" draty.

> Kdyz uz spousta LED, tak pak co nejvyssi napeti. Pripadne rovnou z 230V.
> [...]

Electronic-Ballast-AC-220V-/400340631146?pt=UK_Light_Fittings&hash=item5d
36293e6a
> http://www.ebay.com/itm/4-X-Nail-Art-9W-UV-Gel-Dryer-White-Light-Lamp-Tube
-Bulb-/130540790639?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e64d6636f

> Cipisek

SMD-LED-30LEDs-100CM-STRIP-WDJB-/251174547414?pt=US_Car_Lighting&hash=item3a
7b2b6fd6
> - neco jineho, T15 UV zarivky, sodikovka, to asi do plastove skatule
nepujde