Osvitovka na UV ?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Neděle Leden 13 11:25:48 CET 2013

Me tech ledek vychazi min 300ks,  nebo spise 350 ks, proto me napadlo pouzit
2m UV LED pasu tedy 60ks 0.24W LED.
Pouziti 3W LED, pokud to cele chci utopit do skatule od skeneru tak pri
vzdalenosti od skla rekneme 6cm 120St uhlu LED mi vychazi 1LED na cca 3.5cm
 to je financni sebevrazda. Resenim by bylo pouziti nejakeho svetlo
rozvadejiciho bazmeku, ze stareho LCD panelu, ale to asi na UV moc fungovat
nebude.
Pri te prilezitosti me jeste napadlo , v uvahu pripada i CCFT
http://www.ebay.com/itm/White-2psc-Car-Cold-Cathode-Neon-Tube-UV-Light-
Exterior-Interior-Decorative-Lamp-/170945969400?pt=Motors_Car_Truck_Parts_
Accessories&hash=item27cd2c7cf8&vxp=mtr
i kdyz financne to asi nebude moc vyhodne

Ciprian

---------- Původní zpráva ----------
Od: Admin HWnews <hwnews na cncnet.info>
Datum: 13. 1. 2013
Předmět: Re: Osvitovka na UV ?

"Ja je mam take do ctverce z naprosto prozaickeho duvodu - nechtelo se mi
s tim crcat - nedelal jsem to na univerzale - zvlast kdyz na funkci
zivocichare to nema absolutne zadnej vliv.

Jinak ja LED preferuju pred cimkoliv jinym protoze je to malicke,
bezpecne (muzou s tim delat i deti) a naexponuju to i z baterky.

Ale uz bych nesel do tech 5mm LED, ale do par kousku neceho takoveho:

http://www.ebay.com/itm/Brand-New-3W-Ultra-Violet-405-415nm-UV-Led-Blub-for-
Aquarium-20mm-Base-/221175179513?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item337f1168f9

Jednak se docili lepe bodoveho zdroje a druhak to neni takova silena
pakarna letovat a spojovat tech 200 ledek

RV