OT: Nanoconcept

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Leden 12 21:29:58 CET 2013

Tekute sterace jsem take kdysi pouzival pres jednu zimu (asi tak deset let
zpatky), kdy mi prestaly chodit sterace a nejak nebylo kde (a za co) je dat
dohormady. O nanotechnologiich tenkrat jeste nikdo neslysel, kazdopadne to i
tak fungovalo tak dobre, ze jsem pri dennim jezdeni prezil do jara.

Muselo se to nejak nakydat na sklo a pak rucne rozlestit, to bylo trochu
pracnejsi. Sklo pri aplikaci melo byt suche a ciste (coz se v zime ne uplne
darilo), ale i kdyz mi do toho tu a tam snezilo, darilo se. Voda a dalsi
sajrajt se pak na skle choval jako kdyz mate navoskovane auto v mycce a
projizdi ten velky fen - v kulickach to utikalo ze skel.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Marek Sembol" <hwm.land na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 12, 2013 9:12 PM
Subject: Re: OT: Nanoconcept

Tuto firmu neznam, ale uz tak 10-20 let dozadu jsem bezne kupoval
"zazracnou vodicku na predni sklo" na pumpe v polsku za smesny peniz
(doslova par kacek, nevim, dvacka, mozna pajcka na nekolik aplikaci).
Hodne blbe se to nanaselo (pracne lesteni), ale fungovalo to vyborne.
Ani uz nepamatuju proc jsem to prestal pouzivat, tusim to nedelalo
nejlip gumickam steracu (kdyz se to z okna zacalo osoupavat a bylo
treba pouzit sterace, tak to strasne rozmazavaly, ve stylu jako kdyz
ma nekdo hodne stare, vosoupane gumicky).
Marek