Inkscape

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Leden 12 19:22:11 CET 2013

 12.1.2013, 19:18:40

Nechapu, co vam brani, kreslit vse od dolniho leveho rohu, tak
aby souradnice sedely a pak eventualne hotovy nakres prenest kam
potrebujete.
Ale to je vase vec.
Nejake nastaveni pocatku souradnic umi Callisto od zoneru.
Jestli je to ale podle vasich predstav, si netroufam rozhodnout.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz