OT: WinBox copy/paste

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Leden 12 18:38:54 CET 2013

> Dobrý večer,
> nevěděl by někdo, jak zkopírovat obsah seznamů z WinBoxu (MikroTik
> RouterOS) do schránky? Potřebuju si je uložit do txt souboru pro další
> zpracování a opsat bez chyby by se mi to asi nepovedlo. V záloze mám
> sice printscreen a následné OCR, ale to je fakt až poslední možnost :-)

A o jake "seznamy" jde konkretne ? Na dump nastaveni neni snad nic
jednodussiho nez z terminalu dat export do souboru. A u stavovych veci
je to podobne. Provider by to snad mel umet. Jako jsou na urovni
DOSu/WIN bat soubory, tak Mikrotik ma skripty. Navic se daji spoustet
naprosto roboticky. Pokud se ten Mikrotik nehryzne totalne, coz
nepredpokladam, pak by se na nej clovek nedostal ani Winboxem, tak neni
problem pravidelne testovat spoj a kdyz se to sekne, tak to zalogovat do
souboru. Jo neni provider jako provider... A abych jen s pobavenim
cloveka co ma na Mikrotikach pomerne rozsahlou sit a mysli si, ze o nich
uz neco vi netlachal, zopakuji: O ktere "seznamy" jde?

PS1. Nove verze Mikrotik OS uz umi nektere veci nejen pres Winbox ale i
pres jeho WWW modifikaci a u te to copy / paste jde.

PS2. na velke podpisy si nepotrpim, ale dnes udelam vyjimku

ing. Radek Benedikt
LPhard spol. s r.o.
Regionální zastoupení sítě UNET