Pomery tarifu NT a VT

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Leden 12 17:09:51 CET 2013

Ten filtr je tam fakt na nic. Stačí RC typu horní propust na cca 200 Hz,
důležité je, aby 50Hz na AD převodníku nešlo do limitace. Ten Goertzelův
algoritmus je fakt dobrý, možná až příliš ostrý. Pokud by chtěl někdo
použít RC oscilátor v mikroprocesoru, může mít problém. V tom původním
odkazu http://www.volny.cz/mrazik/hdo/html/index.html je použit ARM, ale
jak bylo řečeno, je to dělo na komára. I když dneska je to asi dobré
řešení. 8. nožičkové AVR asi půjde také použít, ale protože nemá HW
násobičku, je to trochu problém. PICy nedělám, tak nevím. Ale když to
zvládne i obyč. x51...

Mrazík