Stránkování u PIC 16F676

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 12 14:01:21 CET 2013

No proto je (aspon pro me subjektivne) lepsi se dobre naucit par typu,
ktere pokryvaji ruzny rozsah I/O a vykonu a ty pouzivat jak je treba.

Protoze pro me je opravdu nejvetsi investici na prechod na novy MCU
prave nastudovani DS - a to jsem az na nektere kusy kodu naprosto
opustil ASM.

Na vsechno co je treba mi staci PIC12F683, PIC16F876A a PIC18F4520 -
maximalne se pohybuji v ramci techto rad.

RV