Pomery tarifu NT a VT

Sobota Leden 12 12:29:25 CET 2013

Jj, take by me to zajimalo, hlavne ten filtr, nemusel bych k TC tahat
drat od kotle a jeste davat ke kotli rele.... Zrovna navrhuju schema a
desku ridiciho systemu, nebylo by spatne tam dat filtr a privest to na
dalsi vstup AD (pokud to lze snimat za trafem a nevadi deformace
sinusovky od jednocesteho usmernovace)