MPPT Re: Matika v MCU

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 11 18:50:44 CET 2013

To jo, ale ne tak sexy.   ;-)
Nejspolehlivejsi by bylo tam nedavat nic, tak to delam ted. Proste
to zapnu a nez vybalim dalsi kramy, polozim na tistak artwork atd.,
tak je to nazhavene.
Jenze pak to neni tak cool.

Cilem je udelat tam motorizovany suplik. Vybojka je fajn, proti
UV LED to ma (podle me) vyhodu v tom, ze je to vzdaleny bodovy
zdroj, takze teoreticky mensi podsviceni (u LEDek se to da dosahnou
taky, ale chtelo by to LED s uzkym vyzarovacim uhlem). Hlavni vyhoda
je ale ta, ze tu vybojku proste mam.

No ale vybojka ma nevyhodu v tom, ze se neda po nastavenem case
jen tak jednoduse vypnout, protoze vetsinou chci svitit dalsi desku
a musel bych pak nechat vybojku vychladnout.
Takze konec osvitu nebude jako doposud nejakym prihlouplym
zapiskanim, ale pekne z boxu vyjede motorizovany suplik s PCB.
No a uznejte, ze kdyz uz tam ten motor bude, tak by byl hrich ho nevyuzit
i na zajeti dovnitr v okamziku, kdy bude vybojka spravne nazhavena.

Neni treba mi rikat, ze je to cele pekna ptakovina, to vim sam taky.
Je to neco jako stavet digitronove hodiny nebo jinou zbytecnou vec.
Proste ulet.  ;-)

PL