Domaci solarni energetika...

AZe aze na seznam.cz
Pátek Leden 11 15:09:51 CET 2013

Jo, tyhle úvahy mám nejradši: ...."dá se, mohlo by se, kdyby se, když se,
rozumného výkonu, bylo by zajímavé....." Až to domyslíte do konce a hlavně,
uděláte, zjistíte, že je to všechno jinak.
Jestli myslíte bojler s  "TČ" vzduch-voda, který bere teplo z domu, kde se
bere to teplo do domu? A ze vzduchu venku - v zimě - příkon 300 a výkon 900,
předpokládám vodu cca 50°C ???? Na papíře snad.
aze

----- Original Message -----
From: "Karel M" <a8dtljb na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 11, 2013 3:10 PM
Subject: Re: Domaci solarni energetika...

Da se poridit bojler s TC, prikon ma 300W, topny vykon 900W, 100L,
cena 18000Kc, v kombinaci se solarnim clankem rozumneho vykonu by
mozna bylo zajimave to zkombinovat. Ale co, zas plkam...  ted uz se
stejne solary svepomoci nesmi umistovat, pod pokutou 100KKc, to uz se
pak neda vubec o navratnosti mluvit.
K.