Domaci solarni energetika...

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Leden 11 14:51:44 CET 2013

jenze to co pisete je zase opacny extrem

samozrejme uskrovnit se je treba a nikde neni napsano, ze to casem
nebudem muset udelat stejne ;-)

jak pise kolega tak jsou problem velke spotrebice, ale tech neni mnoho a
nejdou porad a nemusi take byt na elektrinu

predevsim jde o vareni - to se da ale resit PB bombou - muj tchan ma
doma bombu dones, prestoze do bytu mu elektrika vede

prani - no moje babka do pomerne dlouho prala v takovem to hranatem
bubinku na kliku - pak ji tam deda dal deda remenici a nahodil remen z
pasmovky (protoze na te byl jediny elektromotor v domacnosti) - urcite
nechodila spinava

ono by pak stalo za to si vyjasnit co se mysli tim ostrovnim systemem ve
vasem pojeti - protoze to byste si nesmel prinest ani drivi do kamen -
coz je to same jako ta PB flaska

Radek Vicek