Osazovani QFN?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 11 13:05:33 CET 2013

Kdyz jsem se zacal sablonama zabyvat, tak me napadla stejna (prvoplanova) otazka.
Ale po chvili mi to doslo - ty sablony se tak moc nedelaji (i kdyz koupit se daji), protoze
jejich uplatneni asi nebude prilis siroke. Pokud uz nekdo pouzije sablonu, tak spis
delanou na konkretni desku. Podle me pouzit sablonu na 1 integrac a zbytek nejak
dodelavat rucne moc smysl nema. To uz udelam rucne vsechno, nebo vyrobim sablonu
na celou desku. Mozna by se to vyplatilo u nejake desky s jednim treba QFP208 a minimem
pasivu, ale to zrejme nebude az tak casty pripad.

PL
  ----- Original Message -----
  From: hutta.j na seznam.cz
  To: HW-news
  Sent: Friday, January 11, 2013 12:15 PM
  Subject: Re: Osazovani QFN?

  Diky za odkaz zajimave cteni. Video pekne i kdyz me k nakupu pneu davkovace zrovna nepresvedcilo, porad si rikam, idelani by bylo sehnat sablony na nejbeznejsi pouzdra. Kupodivu na ebay je asi tisic nabidek na BGA sablony a bezna SMD pouzdra od 8-200 nohou najit.
  Ono mi stejne nic jineho nezbyde, v konstrukci s kterou si hraji jsem se, nevim jak, dostal na vice nez 500ks  soucastek a vetsinou to jsou R a C.
  Jeste jednou dekuji za odkaz

  Hutta