google

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Čtvrtek Leden 10 22:50:54 CET 2013

V radku pod vyhledavacim polem Vyhledavaci nastroje, prohledat web, stranky
pouze cesky. Misto jednoho tri kliky.
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Hudecek
Sent: Thursday, January 10, 2013 10:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: google

No a já teď řeším opačný problém:

Vlevo od výsledků vyhledávání vždycky bylo několik různých odkazů, z nichž
jeden byl "vyhledat pouze stránky česky". Celá tato nabídka tam ale od jisté
doby není a nepodařilo se mi najít, kam se přesunula. Používám Chrome, nemám
účet na Googlu.

PH

From: "Petr Stehlik" <petr.stehlik na atlas.cz>
No občas mne zajímá jaký je stav i ve světě, nejen v české kotlině.
Někdy je výsledek tak "zamořen" českými odkazy, že to vypadá že okolní
svět neexistuje.