OT: Novell (bylo: Re: OT: Excel vs. Calc)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Leden 10 01:21:20 CET 2013

Vdaka za odpoved, o vztahu Novellu s OO som netusil.

Pamatate si Novell Netware? Je to pomaly 20r, co mi ako mlademu
zamestnancovi kazali tento uzasny software instalovat vsetkym kolegom.
Vtedy boli spickou pocitace 486 so 16MB RAM a Win95. Este raz - spickou,
z kolegov ich mali dvaja. Ostatni mali menej RAM. Tento zazrak softwaru,
ktory sme vobec nepotrebovali, ale umoznoval pri prihlaseni do siete
spustit antivirak (uz neviem aky) zo servera, totalne odrovnal PC. Sam
pre seba potreboval 16MB RAM, cim sposobil trvale swapovanie. Na toto
sme samozrejme prisli az neskor, web bol v plienkach, nebolo ako sa to
ako dozvediet vopred. Na vyvojovom oddeleni, kde sme potrebovali
kompilovat, ladit, atd, to sposobilo katastrofu, co trvalo predtym
2minuty, trvalo teraz 20min. Poviete si, ok, tak Novell Netware
odinstalujem. Neviem, ake citoslovce pouzit aj po tolkom case, skusim
hovno hovno zlata rybka, ziaden odinstalator sa nekonal, v registroch
bolo zasrate vsetko odhora dole. Jedina moznost bola format C: a
preinstalacia Windowsu.
Vobec netusim, ako je to s Novellom teraz, ale ako sa vravi: dojem
ostava. Preto som ako-tak spokojny, ze som siahol po portable verzii,
lebo odinstalovavat nieco od Novellu... sorry, neverim!

miro