Programator MCU

AZE aze na seznam.cz
Čtvrtek Leden 10 01:18:52 CET 2013

Domnivam se, ze pro moje obcasne potreby by stacil i zminovany Ponyprog.
Mate s nim nejake zkusenosti? Nevyznam se v PICech, v menu je napriklad
12C509, coz je OTP. Umi take 12F509? A co 12F629?
aze

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 09, 2013 11:37 PM
Subject: Re: Programator MCU

Proč ne?

Třeba proto, že postupuju způsobem 1) definovaná HW funkčnost
"blackboxu" => 2) nalézání vhodného existujícího SW řešení nebo
externího programátora => 3) z toho plyne obvykle pokaždé jiná
architektura (výrobce), natož typ či rodina MCU.

Pokud tedy ten MCU vůbec použiju - ale uznávám, že jsou případy, kdy je
to výhodné či dokonce nezbytné.

Ano, v dnešní záplavě jedinců zvládajících ptydepe (tím myslím
programování) jsem možná zvláštní, ale je to prostě tak a jinak to
nebude. Zase si nepletu vývody u transistoru, pod pojmem operační
zesilovač nehledám sprosťárnu atd...

Peníze a úsilí raději věnuju tam, kde jsem doma (HW a to především
analogový).

SW si budu schopen tak maximálně modifikovat, a to ještě v nějakém
alespoň trochu lidském jazyce (třeba nedávno zde mnou popsaná příhoda s
PIC Basicem).

Tož tak.

---
Jirka