Programator MCU

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 9 22:04:50 CET 2013

Ubastlit (minimální pracnost, spíš jde o mech. provedení třeba u SMD
pouzder), nebo se při ICSP zapojuje přímo do obvodu, kde je MCU použit.
Zapojení interface pro obvyklé obvody je součástí dokumentace Presta,
zbytek lze najít třeba v datasheetech.

Dodávám, že Presto (logicky) umí pouze sériově programovatelné obvody,
ale těch je dnes většina.

Hlavní devizou Presta je ten ovládací software, který je udržován na
aktivní úrovni a jsou v něm opravovány chyby. To vše v nákupní ceně.

Všechno záleží na úrovni používání, vůli ušetřit a na druhou stranu
investovat třeba vlastní práci a znalosti. Vůbec nezavrhuju vlastní
konstrukce, ale Presto je podle mě dobrý kompromis mezi cenou a
uživatelskou příjemností.

---
Jirka