RS232 ===> web

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Leden 9 17:54:55 CET 2013

Ale jo jiste...to jsem sem dal jen jak jsem si to zkousel...ze to
opravdu je celkem trivialni

takze nejdriv jsem si zkousel vypsat co vrati GET (i kdyz to me v
podstate nezajima - zarizeni na to nema jak reagovat) a pak jsem si pred
to pripsal nekonecnou smycku co vypisuje radky ze seriaku

jsou to dva spolu nesouvisejici kousky kodu

Ve finale to samozrejme pojede cele ve smycce, kde precte radek ze
seriaku, rozparsuje a posle pres GET a zase kolem dokola - nejspis jen
ukoncene stiskem Escape misto te podminky "true"

jen jeste nevim zda ta metoda HTTP.HTTPMethod umoznuje necekat na
odpoved a jet dal - vystupy na RS232 jsou po 1s - prinejhorsim bych to
musel rozepsat nejak do dvou vlaken

RV