RS232 ===> web

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Leden 9 15:49:03 CET 2013

Protoze jsem kdysi delal v pascalu, tak me lazarus nadchnul. Ale zatim moc
nezvladam.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 09, 2013 2:01 PM
Subject: Re: RS232 ===> web

No s tim jsem se trapil pred casem a prislo mi, ze spis resim co vsechno
jak obejit (presne jak pises) ze jsem se na to radeji vybodnul.

Uz si stahuju Lazarus - ten by snad mel bejt pro me prijatelnej.

Jak vidim cokoliv co zacina C tak dostavam koprivku.

Radek Vicek

Dne 9.1.2013 13:50, Jan Waclawek napsal(a):
> Netreba cely cygwin, staci par utilit, napr.
> http://unxutils.sourceforge.net/ . Toto (v starsej inkarnacii) sa
> instaluje napriklad spolu s WinAVR (co je balicek okolo GNU prekladaca
> (avr-gcc a spol.) pre Windowsy). Samozrejme ten skript od pana kolegu
> MilanaB treba trocha upravit v style /dev/ttyS0 -> COM1 apod. Tiez sa mi z
> nejakeho dovodu nepodarilo rozchodit ten wget z toho sh co je v tych
> utilitach; takze som napisal .bat, ktory zavola sh na to "parsovanie" s
> tym, ze vysledok ide do suboru, nasledne ten .bat spusti wget s argumentom
> -i meno suboru.

> [...]
Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.