RS232 ===> web

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 9 13:50:21 CET 2013

Netreba cely cygwin, staci par utilit, napr.
http://unxutils.sourceforge.net/ . Toto (v starsej inkarnacii) sa
instaluje napriklad spolu s WinAVR (co je balicek okolo GNU prekladaca
(avr-gcc a spol.) pre Windowsy). Samozrejme ten skript od pana kolegu
MilanaB treba trocha upravit v style /dev/ttyS0 -> COM1 apod. Tiez sa mi z
nejakeho dovodu nepodarilo rozchodit ten wget z toho sh co je v tych
utilitach; takze som napisal .bat, ktory zavola sh na to "parsovanie" s
tym, ze vysledok ide do suboru, nasledne ten .bat spusti wget s argumentom
-i meno suboru.

Chcelo by to este nejaky skutocny server na vyskusanie... :-)

wek