OT: Excel vs. Calc

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Leden 9 09:47:33 CET 2013

Kdyz uz se to tu resi LO...

Potreboval jsem zpracovat CSV soubor zpracovat do grafu v LO...cekal
jsem, ze jej normalne nadefinuji jako zdroj dat a nasledne jej napojit
do grafu.

Bohuzel kdyz zmineny soubor vyberu, nastavim jeho import (oddelovac,
zahlavi atd) tak mi zustane tlacitko pro pridani stejne zasedle. Dival
jsem se na net a stezuje si na to vic lidi, ale zadne reseni jsem nenasel.

Mate nejaky postup, ktery funguje? Mam normalni csv s oddelovacem stredniky.

Radek Vicek