Spinany zdroj zavada

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Leden 9 01:38:04 CET 2013

Protože  ten zdroj odešel na přepětí od nějaké indukčnosti, tak je každá
rada drahá, budete muset hledat hodně blbou závadu, protože když polovodič
vyndáte, bude se tvářit jako že je v pořádku.

Vyřešil jsem to tak, že všechny trafa zapojuji bez ochrany a spínané zdroje
jdou přes přepěťovou ochranu třídy C. Od té doby mám klid.

----- Původní zpráva -----
Od: ""Ing. Libor Konečný"" <support na mikrovlny.cz>

Prosim o radu co nejcasteji odchazi na spinanych zdrojich, po asi 5
rychlych vypadku v siti prestal fungovat HDD DVD receiver.
Na vstupnim DC mustku je nejakych cca 360 VDC.Studene spoje nejsou.
Schema ke zdroji google nenasel, na primarni casti je MOS 5MO380R, muze
byt vadny jen tento , nebo mam jeste koupit i jine soucasti ?
Pripadne jak diagnostikovat zavadu ?