planzeta pro LED Oslon square - proc je uprostred obdelnik preruseny

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Úterý Leden 8 23:36:43 CET 2013

> Mám program Formica 4.1 (ještě starý dosovský) a třeba maska se tam
> generuje tak, že se vezmou pady a zvětší se o 0,15mm.

Ano, maska se generuje o 0.1 az 0.2mm vetsi nez pad. Po konzultaci s
technologem jsem mu ale poslal data kde byla maska a pad stejne, pry si
to snadno upravi podle sve potreby.

> Předpokládám že všude (mimo těchto ledek) neudělám chybu, když na
> masku převezmu rozměry padů.

No pokud tam nemate nic jemnejsiho nez SOIC a 0805 tak to bude jen mala
chyba ale jinak opravdu doporucuji generovat planzetu mensi nez pady a
dodrzovat doporuceni z datasheetu. Totez pokud to ma byt vetsi serie.
Prebytecna pasta obcas umi i u SOIC udelat problemy, jsou snadno
odhalitelne a opravitelne ale stoji to cas a penize.

Navic u pouzder s rozteci 0.65mm a mensi uz ma Formica problemy s prilis
hrubym rastrem. Totez plati i pro soucastky 0402 a mensi. Tam uz hraji
roli nejen desetiny mm ale i setiny mm.

> Protože nedělám 8 vrstvé desky

Formica ma tusim 25 vrstev tak by snad nejaka na planzetu zustala i v
pripade tech 8mi vrstev.

> vyhradím si vrstvu pro planžetu a u součástek, kde má být něco jiného
> než tvar padu, si to do té vrstvy dodělám.

Nevim jak stara Formica ale novejsi nejak planzetu generovat umi. Ovsem
nevim jak, musel bych se zeptat kolegy. Ale i tento postup by mel
fungovat, nicmene plati to co jsem napsal vyse.

Pavel