planzeta pro LED Oslon square - proc je uprostred obdelnik preruseny

Úterý Leden 8 23:00:44 CET 2013

Mám program Formica 4.1 (ještě starý dosovský) a třeba maska se tam
generuje tak, že se vezmou pady a zvětší se o 0,15mm. Předpokládám že
všude (mimo těchto ledek) neudělám chybu, když na masku převezmu rozměry
padů. Protože nedělám 8 vrstvé desky, vyhradím si vrstvu pro planžetu a
u součástek, kde má být něco jiného než tvar padu, si to do té vrstvy
dodělám.
Anděl