optické vlákno

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Leden 8 14:05:11 CET 2013

pouzite plastove opticke vlakna, tie maju priemer ca. 1mm. Bud si
navrtajte ledku a zalepte tam to vlakno sekundakom, alebo si za par
penazi kupte TOS link vysielac, tam to ide uz rovno aj s konektorom. Na
druhej strane vlakna budete mat 1mm bod. Aj po 10m vlakna to svieti viac
nez dost, vid prilozeny obrazok :-)
b.