OT ... a ani Lin nie je proste zahad...

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 7 20:48:06 CET 2013

Mozna by stalo za to se zamyslet nejdrive nad vsim co bylo receno - tech
distribuci co se vejdou na 4GB disk - z tech co jste jmenoval neni mnoho
- po svych zkusenostech zadna.

Zrovna o vikendu jsem menil disk v Eee 901 kde nastesti neni
zadratovanej - kde mam 4GB a 8GB SSD - na 4GB ten rychlejsi disk se
zadna velka distribuce nevejde uz delsi dobu

RV