OT Win7 a F: co nejde odstranit

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Leden 7 18:54:38 CET 2013

No, kdybyste použil Vámi kritizovaný Linux, tak tam jde všechno s Canony
samo od sebe a vůbec nic neřešíte ;-)

Ale toho pluginu bych se nebál, Total Commander je sám od sebe
vynikající sw a třeba v Linuxu nemá tak dokonalou obdobu. Ruský sw
(plugin) taky netipuju špatně, v programování je ten národ obvykle dobrý.

Před instalací použijte třeba CCleaner a po ní taky (nebo jiný způsob,
jak udržet čistý systém).

---
Jirka