OT trochu neplati fyzika

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pondělí Leden 7 14:17:13 CET 2013

Dne 7.1.2013 12:36, Šerých Jakub napsal(a):
> Vychazite ne z udaju, ktere jsou, ale ktere jste nekde slysel, proste JPP.
>
> Geodeti to 100%ne nameri a peclive do protokolu zaznamenaji. Ale nejaka bulvarni televize si toho chudinka nahodou nevsimne, jako si nevsimne mnoha dalsich "nepodstatnych" faktu jen proto, aby mohla lidem blbnout hlavu.
>
> Jakub Serych

Tedy, přiměl jste mně ke zhlédnutí obou linkovaných videí.

Jako královna blbek mi však tentokrát připadá učitelka geodézie z té
prešovské průmyslovky, těsně následovaná ředitelem a fyzikářkou z téže
školy. "Chudinka bulvární televize" jim pouze dala prostor, kde svou
blbost mohli ventilovat veřejně.

JF