Re: OT: Románová kniha se železničním námětem

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Leden 7 14:12:32 CET 2013

Pane Jirka,

ja som mal povodne na mysli tie romaniky pre 18+, ale mozno to uz dnes
citaju ovela mladsi a maju to v ovela priamociarejsej  podobe... :)

A aby som reagoval aj na vasu poznamku, tak na rozdiel od tych zo
sovietskeho zvazu som most cez rieku Kway cital asi trikrat... Ked to
tu uz padlo. A nedavno som rozmyslal aj nad tym, ze si kupim nove
vydanie Suostrovia Gulag, ktore teraz vyslo aj v slovencine a myslim
aj v cestine. Ono je to dobre citanie, aspon sa clovek dozvie ako to
chodilo v minulom rezime a praktikach, ktore ani po zmene rezimu z
nasej spolocnosti nevymizli... Akurat ich namalovali na ruzovo a
nasadili im slnecne okuliare a urobili zo vsetkeho blaznovstvo a
psychiatriu. Presne ako sa pise v tej dvetisicrocnej parodii, ze pre
jednych je to pohorsenie, pre druhych blaznovstvo a pre vyvolenych
realita... (Trochu som to priohol k tejto teme, ktoru ste nadhodil).

Povodne som nechcel napisat tento vylev, ale ked ste to nadhodil...
Dovolil som si Vam trochu oponovat.

Ostatnym clenom sa ospravedlnujem za dalsi nepotrebny email.

A.