RE: OT: Románová kniha se železničním námětem

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Pondělí Leden 7 14:04:08 CET 2013

Tak já přidám taky jednu: Zdeněk Pluhař - Kříže rostou k Pacifiku. Je to o stavbě první transatlantické trati napříč Amerikou. Zařvaly tam tisíce lidí... Nejsem si ale jistý jestli je to vhodné pro děcka. Ale dobrodružné je to dost.

	Martin.