OT: Románová kniha se železničním námětem

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Leden 7 13:07:21 CET 2013

Zdravím,

děkuji za náměty, pokud by samozřejmně ještě nekoho něco napadlo tak sem s
tím.
Pohádky o mašinkách znám, na  tábor pro mladší děti   super, ale my už tam
máme puberťáky a ti potřebují něco dobrodružnějšího :-)

Ale v každém případě díky moc za tipy.

Zapik